Megmondom

Van véleményem

Friss topikok

  • yuppirichy: röviden, tömören :) - http:/yuppi.hu (2011.12.16. 14:16) Matolcsy György
  • Bockó: @Drout: Ah, nem vettem észre a poszt elején, bocsi :) Nekem hancuval esett meg egy hasonló sztori... (2011.04.22. 20:23) Ezt a Frostshocknak (már megint)
  • Doberdo: Nincs ebben a lázári nyilatkozatban semmi új. Ha úgy vesszük ezek a politikusok a fidesznek hála a... (2011.03.27. 17:31) Lázár János
  • tarsolya: Drout, itt én voltam a hibás, mivel a többiek egyáltalán nem értenek hozzá és összevissza beszélte... (2009.06.30. 15:23) Ez szégyen Blackravens!
  • rixbee: Mélyen igaz. Robiék pont arról beszélnek amiről mi is a barátaimmal, egymás között. És kb. pont úg... (2008.02.12. 19:05) Szélsőközép

Ezt a Frostshocknak (már megint)

2011.04.22. 11:52 | Drout | 4 komment

Ehhez a bejegyzéshez


Leírtam a második hozzászólásban.

Ez nem egy rendes játéktesztelői meló. Órabérben fizetnek, ha hibázol már mehetsz is utadra. 5 másik emberrel is megcsináltatják ugyanazt amit veled és ha nem veszel észre valamit, már el is köszöntek.

Ez a legalja a játékfejlesztésben. Ráhatásod a játékra nuku. Innen kiugrási lehetőség csak a mesében van. Senki ne gondolja, hogy a játéktesztelő az konkrétan élvezi is amit csinál. 

Némi csúsztatással ha szereted a mekis kaját, mehetsz a mekibe is dolgozni.

És igen, nekem jobb melóm van és eszembe nem jutna jelentkezni. Egy komolyabbra, ahol a költözésbe segítenének talán. 

Címkék: frostshock

A bejegyzés trackback címe:

https://drout.blog.hu/api/trackback/id/tr962847162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.04.22. 16:53:13

Attila szegény segghülye, és amikor erre érvekkel alátámasztva rámutatnak, akkor vadul hülyézni kezd és megsértődik. GB-nek meg teljesen igaza van végig, de főleg #35-ben.

Mit írtál egyébként #25-ben, amit képesek voltak kimoderálni?

Drout 2011.04.22. 17:22:51

@Bockó: Ezt írtam amit itt látsz a bejegyzésben, ezzel a kiegészítéssel:

"Ha egy kicsit gondosabban elolvasod a hirdetést, akkor nem jössz
ilyen hangzatos szalagcímmel, hogy a világ legjobb melója. Neked
viszont nagyszerű állás lenne az index esetleg a velvet.hu-nál
szerkesztőnek lenni."

Ezt törölte ki és utána törölte a useremet is :) szánalmas.

Drout 2011.04.22. 17:25:08

De azért a végén ahogy lezárta nagyon tetszett, beismerése annak, hogy szopóágon van a kis gnóm

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.04.22. 20:23:55

@Drout: Ah, nem vettem észre a poszt elején, bocsi :)

Nekem hancuval esett meg egy hasonló sztorim, az egyik poszt első sorában volt egy helyesírási hiba, amit szóvá tettem teljesen civilizáltan, aztán átírta -> velvet.hu -ra. Én meg ha jól emlékszem azt válaszoltam rá, hogy -> anyád, amit kitörölt.

Ilyenek ezek :)
süti beállítások módosítása